Ciasteczka: Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o polityce ciasteczkowej. Akceptuję
Zamknij
W Twoim rejonie obowiązują oferty z wyprzedzeniem dwóch katalogów w stosunku do reszty kraju. Zawartość Twojego koszyka nie zmieniła się.
W Twoim rejonie obowiązują oferty z wyprzedzeniem dwóch katalogów w stosunku do reszty kraju. Niektóre produkty nie są dostępne i zostały automatycznie usunięte z koszyka, ceny innych mogły ulec zmianie. Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za zrozumienie.

Masz pytanie, chcesz uzyskać szczegóły dotyczące Twojego zamówienia lub jakąkolwiek inną informację? Dział Obsługi Klienta Avon Online zobowiązuje się udzielić Ci odpowiedzi w jak najkrótszym terminie. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Zobacz najczęściej zadawane pytania

Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celu skontaktowania się z Tobą i zareagowania na Twoje zapytanie zgodnie z Polityką Prywatności. Prosimy o zapoznanie się z tym dokumentem w celu uzyskania pełnej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych.

ZADZWOŃ
Infolinia: 801 353 303,
Pon - Pt: 08:00 - 22:00,
Sob: 10:00 - 18:00

WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY

NAPISZ DO NAS

Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
ul. Gładka 22
WARSZAWA,
02-172, Polska

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

  • Jak zamawiać na Avon Online?

3 kroki do zamówienia! Proszę kliknij tutaj i dowiedz się jak zamawiać na Avon Online.

  • Jak znaleźć produkt w sklepie online?

Masz kilka możliwości. Możesz skorzystać z wyszukiwarki produktów bądź z menu "Wybierz produkty" wybrać odpowiednią kategorię. Możesz również skorzystać z, gdzie możesz zamówić po kodzie produktu.

  • Jak utworzyć konto Avon Online?

To proste - kliknij przycisk Zaloguj lub załóż konto w trakcie składania zamówienia - wystarczy podać e-mail, telefon, adres i gotowe!

  • Co zrobić, gdy nie pamiętam swojego hasła?

Wystarczy wybrać opcję Nie pamiętam hasła pod formularzem do logowania do konta. Podaj swój adres e-mail i kliknij "dalej". Po paru minutach sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą (lub folder spam), gdzie znajdziesz wiadomość z instrukcją, jak ustawić nowe hasło.

  • Jaki jest proces zamawiania oraz dostawy?

Konsultantka po otrzymaniu Twojego zamówienia skontakuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółowych warunków umowy sprzedażyw tym miejsca, dnia i godziny odbioru produktów.

Co zrobić, kiedy chcę zwrócić produkt?

Konsultantka ma 45 dni od daty wystawienia faktury przez AVON na zwrot produktów. W celu uzyskania szczegółowych informacji, skontaktuj się z Konsultantką, u której dokonałaś zakupu (kliknij "Moja Konsultantka" na swoim koncie i wybierz opcję "wyślij wiadomość")

  • Chcę zostać Konsultantką/Konsultantem.

To proste - zostaw swoje zgłoszenie tutaj. Dane te zostaną przekazane do przedstawiciela firmy Avon, który w ciągu kilku dni skontaktuje się z Tobą i umówi na spotkanie w miejscu i czasie dogodnym dla Ciebie, aby zawrzeć umowę.

  • Zgubiłam numer personalny i nie mogę zalogować się do Klubu Avon.

W celu odzyskania numeru personalnego prosimy o kontakt z Działem Obsługi Konsultantek pod numerem 22 878 28 00 czynnym pon-pt w godzinach 8.00-20.00.

  • Chciałabym otrzymać bezpłatne próbki.

Informujemy, że nie prowadzimy wysyłki bezpłatnych próbek. Nasze produkty możesz nabyć u Konsultantki lub poprzez sklep internetowy avon.pl. Jeśli nie masz kontaktu z żadną Konsultantką, wypełnij formularz na naszej stronie internetowej lub skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00, dzwoniąc na numer naszej infolinii 801 353 303. Twoje dane przekażemy jednej z naszych Konsultantek, mieszkającej najbliżej Ciebie. Dzięki temu będziesz miała zawsze szybki dostęp do naszych kosmetyków.

  • Klient/Konsultantka

Jeżeli jesteś Konsultantką Avon i chcesz wysłać do nas wiadomość - zaloguj się do Klubu Avon i skorzystaj z opcji "Pomoc i kontakt".

  • Chciałabym dostać bezpłatny katalog AVON.

Informujemy, że nie prowadzimy wysyłki bezpłatnych katalogów. Z naszymi produktami można się zapoznać w sklepie internetowym avon.pl lub u naszej Konsultantki. Jeśli nie masz kontaktu z żadną Konsultantką, wypełnij formularz na naszej stronie internetowej lub skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00, dzwoniąc na numer naszej infolinii 801 353 303. Twoje dane przekażemy jednej z naszych Konsultantek, mieszkającej najbliżej Ciebie. Dzięki temu będziesz miała zawsze szybki dostęp do naszych kosmetyków.

  • Data produkcji i termin przydatności kosmetyków Avon.

Na produktach Avon zawsze podawana jest data produkcji. Np.: data produkcji z opakowania: Z030516 oznacza, że kosmetyk został wyprodukowany w dniu 03.05.2016. Stosujemy również oznaczenia w postaci symbolu otwartego słoiczka. ​Obok tego symbolu bądź wewnątrz słoiczka podana jest liczba miesięcy, w ciągu których należy zużyć produkt od dnia jego otwarcia. 12M oznacza, że od chwili otwarcia produkt powinien zostać zużyty w ciągu 12 miesięcy. Produkty bez symbolu otwartego słoiczka np. aerozole, mają termin przydatności 3 lata od podanej daty. Termin ten nie skraca się, niezależnie od momentu otwarcia produktu.

ZNAJDŹ NAS

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]