Masz pytanie, chcesz uzyskać szczegóły dotyczące Twojego zamówienia lub jakąkolwiek inną informację? Dział Obsługi Klienta Avon Online zobowiązuje się udzielić Ci odpowiedzi w jak najkrótszym terminie. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Zobacz najczęściej zadawane pytania
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celu skontaktowania się z Tobą i zareagowania na Twoje zapytanie zgodnie z Polityką Prywatności. Prosimy o zapoznanie się z tym dokumentem w celu uzyskania pełnej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych.
Infolinia: 801 353 303,
Pon - Pt: 08:00 - 22:00,
Sob: 10:00 - 18:00
WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY
DANE ADRESOWE
Avon Operations Polska Sp. z o.o.
ul. Stacyjna 77
08-400 Garwolin, Polska
Telefon: +48 25 682 80 00
Faks: +48 25 682 80 08
E-mail: aop.recepcja@avon.com
Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
ul. Gładka 22
02-172 Warszawa, Polska
Telefon: +48 22 878 28 00
E-mail: recepcja.acp@avon.com
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:
- Jak zamawiać na Avon Online?
3 kroki do zamówienia! Proszę kliknij tutaj i dowiedz się jak zamawiać na Avon Online.
- Jak znaleźć produkt w sklepie online?
Masz kilka możliwości. Możesz skorzystać z wyszukiwarki produktów bądź z menu "Wybierz produkty" wybrać odpowiednią kategorię. Możesz również skorzystać z, gdzie możesz zamówić po kodzie produktu.
- Jak utworzyć konto Avon Online?
To proste - kliknij przycisk Zaloguj lub załóż konto w trakcie składania zamówienia - wystarczy podać e-mail, telefon, adres i gotowe!
- Co zrobić, gdy nie pamiętam swojego hasła?
Wystarczy wybrać opcję Nie pamiętam hasła pod formularzem do logowania do konta. Podaj swój adres e-mail i kliknij "dalej". Po paru minutach sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą (lub folder spam), gdzie znajdziesz wiadomość z instrukcją, jak ustawić nowe hasło.
- Jaki jest proces zamawiania oraz dostawy?
Konsultantka po otrzymaniu Twojego zamówienia skontakuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółowych warunków umowy sprzedaży, w tym miejsca, dnia i godziny odbioru produktów.
Co zrobić, kiedy chcę zwrócić produkt?
Konsultantka ma 45 dni od daty wystawienia faktury przez AVON na zwrot produktów. W celu uzyskania szczegółowych informacji, skontaktuj się z Konsultantką, u której dokonałaś zakupu (kliknij "Moja Konsultantka" na swoim koncie i wybierz opcję "wyślij wiadomość")
- Chcę zostać Konsultantką/Konsultantem.
To proste - zostaw swoje zgłoszenie tutaj. Dane te zostaną przekazane do przedstawiciela firmy Avon, który w ciągu kilku dni skontaktuje się z Tobą i umówi na spotkanie w miejscu i czasie dogodnym dla Ciebie, aby zawrzeć umowę.
- Zgubiłam numer personalny i nie mogę zalogować się do Klubu Avon.
W celu odzyskania numeru personalnego prosimy o kontakt z Działem Obsługi Konsultantek pod numerem 22 878 28 00 czynnym pon-pt w godzinach 8.00-20.00.
- Chciałabym otrzymać bezpłatne próbki.
Informujemy, że nie prowadzimy wysyłki bezpłatnych próbek. Nasze produkty możesz nabyć u Konsultantki lub poprzez sklep internetowy avon.pl. Jeśli nie masz kontaktu z żadną Konsultantką, wypełnij formularz na naszej stronie internetowej lub skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00, dzwoniąc na numer naszej infolinii 801 353 303. Twoje dane przekażemy jednej z naszych Konsultantek, mieszkającej najbliżej Ciebie. Dzięki temu będziesz miała zawsze szybki dostęp do naszych kosmetyków.
- Klient/Konsultantka
Jeżeli jesteś Konsultantką Avon i chcesz wysłać do nas wiadomość - zaloguj się do Klubu Avon i skorzystaj z opcji "Pomoc i kontakt".
- Chciałabym dostać bezpłatny katalog AVON.
Informujemy, że nie prowadzimy wysyłki bezpłatnych katalogów. Z naszymi produktami można się zapoznać w sklepie internetowym avon.pl lub u naszej Konsultantki. Jeśli nie masz kontaktu z żadną Konsultantką, wypełnij formularz na naszej stronie internetowej lub skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 20:00, dzwoniąc na numer naszej infolinii 801 353 303. Twoje dane przekażemy jednej z naszych Konsultantek, mieszkającej najbliżej Ciebie. Dzięki temu będziesz miała zawsze szybki dostęp do naszych kosmetyków.
- Data produkcji i termin przydatności kosmetyków Avon.
Na produktach Avon zawsze podawana jest data produkcji. Np.: data produkcji z opakowania: Z030516 oznacza, że kosmetyk został wyprodukowany w dniu 03.05.2016. Stosujemy również oznaczenia w postaci symbolu otwartego słoiczka. Obok tego symbolu bądź wewnątrz słoiczka podana jest liczba miesięcy, w ciągu których należy zużyć produkt od dnia jego otwarcia. 12M oznacza, że od chwili otwarcia produkt powinien zostać zużyty w ciągu 12 miesięcy. Produkty bez symbolu otwartego słoiczka np. aerozole, mają termin przydatności 3 lata od podanej daty. Termin ten nie skraca się, niezależnie od momentu otwarcia produktu.