banner

Jak planować swój czas jako konsultantka Avon?

Ile czasu trzeba poświęcać na pracę konsultantki, aby widzieć jej efekty? Wiele zależy od tego, jak ją sobie rozplanujesz. Dzięki dobrej organizacji nawet nie odczujesz, że masz nowe obowiązki. Na czym to polega? Sprawdź, jak organizować czas w pracy i ciesz się swobodą, jaką daje Avon.

Stwórz plan działania i… trzymaj się go!

Jako konsultantka Avon sprzedajesz wysokiej jakości kosmetyki, więc musisz być cały czas w kontakcie ze swoimi klientkami. Aby Twoje działania przyniosły jak najlepszy efekt, warto też organizować pokazy oraz tworzyć własną społeczność pasjonatek trendów beauty. Uważasz, że wymaga to poświęcenia dużej ilości czasu? Nic podobnego. Wystarczy, że zadbasz o planowanie pracy i stworzysz plan działania.

Aby uporządkować czas pracy, spisz listę obowiązków (np. maile i telefony do klientek, składanie zamówień, działania promocyjne) oraz wpisz je do swojej codziennej rutyny. Możesz zajmować się tym wyłącznie wieczorami lub w określone dni tygodnia. Liczy się regularność, która pomaga w tworzeniu nawyków. W ten sposób łatwiej włączysz też pracę konsultantki w swoje codzienne obowiązki.

Korzystaj z kalendarza każdego dnia

Jak planować czas w pracy, żeby pamiętać o wszystkich zadaniach do wykonania? Używaj kalendarza lub notesu. Może być to planner elektroniczny (istnieje wiele aplikacji, które pobierzesz za darmo na swojego smartfona) lub papierowy. Zapisuj w nim wszystkie obowiązki i zaplanowane działania, a także zaznaczaj ich realizację. Uwzględnij też rozmowy telefoniczne z klientkami oraz spotkania osobiste. Praca stanie się w ten sposób unormowana i szybciej przyniesie rezultaty.

Oszczędzaj czas dzięki nowoczesnym narzędziom

Organizacja pracy własnej powinna skupiać się na efektywnym wykonywaniu obowiązków. Jak masz to rozumieć? Oznacza to, że masz poświęcać minimum czasu na osiągnięcie maksymalnych efektów. Brzmi nieprawdopodobnie? Skorzystaj z nowoczesnych narzędzi Avon, takich jak ikatalog i Strefa Konsultantki. Dzięki nim możesz udostępniać klientkom katalog online oraz wysyłać zamówienia bez wychodzenia z domu – ze smartfona, tabletu lub komputera. Co za oszczędność czasu!

Ustal cele możliwe do zrealizowania

Aby zrealizować założony cel, musisz go wcześniej ustalić. Zastanów się więc, jakie wyniki chcesz osiągnąć (tygodniowo, miesięcznie lub kwartalnie). Następnie wystarczy wpisać swój cel do kalendarza oraz koncentrować się na jego wykonaniu. Pamiętaj jednak, aby był możliwy do osiągnięcia. Ambicja jest oczywiście jak najbardziej wskazana, lecz problemy z realizacją mogłyby podkopać pewność siebie. Lepiej więc zwiększać cele systematycznie i świętować każdy, najmniejszy sukces.

Twórz listy priorytetów

Masz tak wiele obowiązków, że nie wiesz, od czego zacząć? Spokojnie, poradzimy sobie z tym. Organizacja pracy w Avon stanie się prostsza, jeśli stworzysz listy priorytetów. Podczas wpisywania zadań do kalendarza, oznaczaj (np. kolorami), które sprawy mają największe znaczenie dla Twojego biznesu. Unikniesz w ten sposób chaosu oraz zajmiesz się tym, co jest naprawdę pilne.

Bądź gotowa na każde wyzwanie

W każdej pracy zdarzają się niespodzianki, drobne awarie lub opóźnienia. Co zrobić, jeśli przydadzą się również Tobie? Nie wpadniesz w panikę, o ile będziesz miała przygotowane plany awaryjne. Twórz je z wyprzedzeniem, a zyskasz spokój i poczucie bezpieczeństwa. Jesteśmy pewni, że poradzisz sobie z każdym wyzwaniem.

W Avon pracujesz kiedy chcesz i ile chcesz!

Jak widzisz, planowanie pracy w Avon to nic trudnego. Pamiętaj też, że u nas sama decydujesz o tym, kiedy pracujesz. Nie istnieją żadne sztywne reguły, a to jakie efekty uzyskasz, zależy wyłącznie od Twojego zaangażowania. Obowiązki konsultantki nie zajmują wiele czasu i z łatwością połączysz je z pracą na etacie lub dbaniem o dom i dzieci. Zdecydowana? Dołącz do klubu Avon i uwolnij swój potencjał. To będzie wspaniała przygoda!