Wypowiadając się w najważniejszych sprawach dla kobiet, troszcząc się o zdrowie kobiet, oraz walcząc z przemocą domową, codziennie tworzymy możliwości dla następnego pokolenia. Każdy, kto robi zakupy w naszej firmie, razem z nami buduje lepszy świat DLA kobiet, dla nas wszystkich. 135. urodziny naszej marki na całym świecie to dobra okazja do podsumowania tego, z czego jesteśmy dumni, ale najlepsze jest to, że dopiero się rozkręcamy!
135 lat po stronie kobiet, a dopiero się rozkręcamy
Czy wiecie, że od początku naszego istnienia przekazaliśmy ponad 1 miliard dolarów na wsparcie dla kobiet na całym w świecie?! W Polsce od prawie 30 lat, co roku zwiększamy tę pulę. Działamy m.in. w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Prowadzimy inicjatywę „Gabinety z Różową Wstążką”, realizowaną we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum. Tylko od 2019 roku dofinansowaliśmy ponad 13 tys. USG piersi i to nie koniec, bo mamy już plany na ten rok! Co więcej, wspólnie z Fundacją Rak'n'Roll Wygraj Życie! zainicjowaliśmy kampanię „Dzień na U”, w której wyjaśniamy, dlaczego kobiety powinny wykonywać USG piersi – dzięki naszej komunikacji tysiące dziewczyn podjęły decyzję o tym ważnym badaniu.
Interesuje nas również przemoc domowa wobec kobiet, codziennie z nią walczymy. Kampania Avon Kontra Przemoc powstała po to, by budować świadomość na temat jej rodzajów i przejawów, a także, aby pokazać jej ofiarom, że jesteśmy razem z nimi i mówimy głośne „NIE” temu niesprawiedliwemu zjawisku. Dlatego też współpracujemy z Ogólnopolskim Pogotowiem dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”, które oferuje pomoc dla świadków przemocy jak również ich ofiar. Natomiast we współpracy z fundacją Feminoteka uruchomiona została aplikacja dla osób potrzebujących pomocy https://avonalert.pl/
Nasza marka, to także wysokiej jakości produkty doceniane przez konsumentów oraz branżę. Co sekundę na świecie sprzedajemy 3 szminki, 7 butelek perfum (to więcej niż jakakolwiek inna marka) oraz 2 produkty do pielęgnacji skóry Anew. Nasze kosmetyki są sprzedawane w kilkudziesięciu krajach na świecie i bardzo doceniane w samej Polsce.
W ostatnim roku zdobyliśmy m.in. tytuł najsilniejszej marki kosmetycznej według raportu „Top Marka 2020” oraz Superbrands 2021, jako najsilniejsza i najlepsza marka na polskim rynku. I to na pewno nie nasze ostatnie słowo! Protinol™, kwasy AHA, aktywator witaminy D – to zaledwie kilka przykładów innowacyjnych składników i formuł wykorzystywanych przez Avon. Łącznie otrzymaliśmy ponad 300 nagród produktowych i to zaledwie w ciągu ostatnich 3 lat!
Co więcej, każdego dnia dajemy kobietom szansę rozwoju zawodowego, namawiające je do niezależności finansowej. Nasze Konsultantki pracują w ponad 50 krajach, a 70% naukowców w Avon, to właśnie kobiety! Brzmi nieźle? Bądźcie z nami przez kolejne lata, bo dopiero się rozkręcamy!